Fireflies

2010-03-10 | 14:40:39 | 2 Kommentarer

Är sol idag med och det är så underbart! Längtar ihjäl mig efter vår och sommar.
Om mindre än en månad åker vi till Niklas mamma och hennes man i Tyskland,
och vi har inte ens bokat flygbiljetter än, haha! Måste ju göra det snart, blir ju bara dyrare.

Idag är jag ledig, sitter hemma hos Niklas och han duschar. Vi ska äta mat snart,
och sen ska han åka till Linköping med bandet, dom har spelning där ikväll :)
Skulle vara roligt att hänga med, men jag har prov på antiken imorgon så jag måste
vara hemma och plugga.. Det som är bra är att gå i skolan och plugga inte alls känns lika
jobbigt som på gymnasiet, det känns roligare nu! Kanske för att jag bara läser ett ämne ;)

Idag åkte Sara och Nicke till Nickes kusin i Kisa, och kommer inte hem förrän på lördag.
Kommer sakna min bästa vän! Jag har lite beslutsångest inför lördagen!
Antingen betalar jag 160:- för Shout it out där Niklas och dom ska spela,
eller så går jag på Nickes bands releasefest på Rockan. Jag tror faktiskt det blir det sistnämnda,
eftersom Sara ska dit. Jag tror att min karl klarar sig en kväll utan mig ;)
Och Nicke och dom ska ju laga mat till dom andra banden, och även mig, så det blir nog trevligt :D
Men sova på Rockan vettifan om jag vill göra, Sara och jag sover nog själva hemma hos Nicke då.
Men man vet ju aldrig vad som händer! Blir nog kul iallafall!
Frågan är bara vad jag ska göra på fredag? Niklas ska repa hela kvällen inför giget på lördagen,
och Sara är inte hemma. Mina ständiga föleslagare. Så antingen hör jag av mig till mina andra buddies,
eller så är jag hemma och chillar! Men klarar jag en hel helg utan Hugo?! Vi får se :)

Nu ska jag kolla kycklingen :)

Kommentarer:


Joanna

2010-03-10 @ 15:09:57

Kom hem till mig på fredag så kan vi chilla och snacka o så :D om du vill höhö :D
Joanna

2010-03-11 @ 18:16:20

Ja :D För vi ska vara hemma hos mig några polare bara, fast dom ska spela tevespel och så, så vi två skulle kunna ta en bärs eller något :) Det skulle vara nice :D



Om du vill får du komma över och käka imorgon på lunchen, det är grillspett och sådant. Om du kan komma runt ett två så ska du få lite billigare, du kan få käka för 49 om du vill :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: