Feber & en riktig fyllehelg

2010-03-22 | 13:32:26 | 0 Kommentarer

Inatt hade jag feber, usch. Svettades som en gris och var helt öm i kroppen.
Mår bättre idag iallafall, men det kanske kommer tillbaka inatt. Bajs. Hatar feber.

Sitter och sminkar mig, ska träffa Sara och Nicke snart för att få tillbaka mitt busskort.
Sen ska jag till Niklas som åkte hem för en timme sen.
Fint väder är det ute också, härligt.

Har haft en sjukt rolig helg :D Ronjas fest blev jättelyckad, bästa på länge!
Vid 12 åkte jag, Sara, Eve och DD till Hugo, men det blev ingen långvarig vistelse ;D
Sara blev alldeles för full och ramlade inne på Hugo så då bestämde vi oss för att dra :D
Så vi gick till Max med DD och åt. Eller ja, DD och jag åt, Sara satt och däcka hela tiden, haha!
När vi var klara tog vi Sara i varsin arm och började stapla hemåt. Jag var också rätt full
men fick skärpa till mig lite eftersom vi var tvugna att få hem Sara, haha oh det var så kul.
Det är inte ofta Sara blir så full! Hon kunde inte ens försöka skärpa till sig inför hennes mamma
så hon märkte att hon var bra på arslet. Och Sara bad henne hålla käften också, haha så jävla kaxig! xD
Sen kom DD som hade mött Eve på Hugo och Sara visade sitt sår hon hade fått på benet, stackars nuni.
Sen skulle vi sova men jag och Sara sjöng Lady Gaga istället :D Och sen spydde Sara :D
Som sagt, bästa kvällen på länge!

Nu måste jag skynda mig, ciao :D

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: