Earth Hour

2010-03-28 | 00:24:29 | 0 Kommentarer

Har haft en jättebästbäst lördagskväll med min pojkvän :)
Konstigt nog hade jag ingen Hugo-abstinens alls!
När jag hade varit på Willys och handlat satte jag igång med att skala potatisen och ungefär då
kom Niklas hem från studion :) Så vi lagade mat tillsammans, blev skitgott!
Efter det var det Earth Hour, ni släckte väl?! :D Det gjorde vi, tände ljus och gjorde väl
som dom flesta par gjorde i mörkret.. ;) Hehe. När vi fick tända igen gjorde vi fruktsallad med glass :D
Mmm, ananas. <3 Vi skippade cola och chips och var lite nyttigare istället :D Loka Skogsbär är inte
bara god, det LUKTAR gott också!

Imorgon ska jag nog åka till pappa en sväng :) Och ska försöka plugga lite också..
Får inte slöa ihop nu när vi inte har några lektioner nästa vecka, utan ska jobba hemma med den epok vi har valt.

Nu ska vi gå och lägga oss och snacka prutt i sängen och sen sova.
Ska bli skönt, är trötter. Finns det något bättre än att ligga och skratta och prata
om allt och ingenting med den man älskar mest? :) Tror det är ganska svårslaget!

God natt!

Glöm nu inte att ställa fram klockan inatt!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: