1 ½ år

2010-03-08 | 00:38:32 | 2 Kommentarer

Idag har jag och mina gamla karl varit tillsammans i 1 ½ halvt år. ETT OCH ETT HALVT ÅR.
Sjukt länge :) Vaknade upp imorse efter en natt på Hugo samt nya krogen Jollyrockets (som var skitnice!
Rock n' roll-stil och bra musik, trevligt as hell) och bestämde oss för att lyxa till det dagen till ära,
så vi åt thai-mat på Golden Bangkok. Åt så mycket så jag mådde skit efteråt, men det var det värt :D
Efter det åkte Niklas till Finspång för att repa och jag träffade Sara på stan. Vi gick till Sol & Motion
och kollade upp priser på gymkort, nu jävlar! :D Efter det blev vi sjukt biosugna och bokade biobiljetter
till Alice i underlandet i 3D, och fyfan vad bra den var! SE DEN! Älskar Tim Burton. Och Johnny Depp.
Bäst bäst bäst.

Sen ringde jag pappa och han skjutsade hem Sara till sig och mig till Niklas. Så nu sitter jag här,
lyssnar på Hendrix och chillar medan Niklas ritar lite granna, blir nog sängen snart.
Jag har skitont i nacken, Niklas fel. hehehehehehe.


Köpte en korsettliknade sak på New Yorker för ynka 49 riksdaler.
Jag gillare'n. Det är nog därför jag posar så, porrigt? inne på Niklas toalett.


Påvägen hem till Niklas blev det vårat favvistället (NOT) McDonalds.
Men det satt rätt fint med cheeseburgare faktiskt)



Vet inte riktigt varför, men tog kort på Niklas tatuering imorse. Jävligt snygg är den
ju.



Lite sliten, lite bakis, men jävligt glad ändå.


Min håriga, lagomtjocka, fisiga, underbara pojkvän! Notera att vi matchade
så fint i jeansskjortor. (Niklas som härmade mig)


Snart ska jag hoppa på Niklas där han ligger så fint i sängen och ritar för fullt,
och pussa på honom och bara vara så jävla glad att jag har fått kalla honom min i 1 ½ år :)

God natt / Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2010-03-08 @ 23:17:11

<3
julpie

2010-03-24 @ 20:27:02

åh grattiiiis :D men du, du är så jävla vacker så det finns inte. hade du varit lagd åt andra hållet hade jag lätt stött på dig :) haha ;)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: