-

2010-03-18 | 00:29:22 | 2 Kommentarer

Tidigare ikväll tog jag och Sara bussen till Finspång, hämtade Nickes PS3 hemma hos honom (hans mamma
som var hemma eftersom han är på turné med bandet i Tyskland och Polen) och tog sen bussen hem igen.
Haha värt! Knappt inget spel funkade heller. Så jag hann inte spela så mycket innan jag åkte hem :D
Men Sara har något att göra iallafall, hehe.
Imorgon ska vi skriva uppsats på svenskan, hoppas det går bra.

Nu ska jag lägga mig i sängen och prata med Niklas i telefon.
Sen sova sova sova <3

Att ha en lillasyster som är 4 år är nog det roligaste som finns. Jag ska börja samla
ihop massa Nellie-citat och sen göra ett helt inlägg med det! Så alla får skratta lite.
Här är iallafall ett från i somras:

Pappa sitter och pratar om när min lillebror Martin var liten och slog upp ett jack i pannan.
Jag har hört om det förut, men kunde inte riktigt komma ihåg vart jag var vid det tillfället:

Jag: Vart var jag då?
Nellie: Vart var JAG då?!
Pappa: Men Nellie gumman, du var inte född då.
Nellie: Var jag död då...?

HAHAHA gud. Vet inte hur många gånger jag har gått ont i magen för att jag har skrattat så
mycket åt den där ungen. Och nu gör det ju ingenting att hon växer upp och blir äldre och kanske
inte kommer säga så många roliga saker då, jag har ju Mollie!


Kommentarer:


Joanna

2010-03-18 @ 08:53:54

Haha diggar det första citatet mest hahahha :D
Joanna

2010-03-18 @ 18:24:01

JAHAAAAA hahahaha jag trodde hon sa " men kunde inte riktigt komma ihåg vart jag var vid det tillfälle"

Läste nog lite fel haha, hade varit klockrent ändå:D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: