What a feeling

2010-06-02 | 07:56:15 | 1 Kommentarer

Jag hade världens bästa födelsedag. Blev firad i 4 dagar i rad så jag är nöjd!
I lördags var vi hos farmor och farfar i sommarstugan, i söndags blev jag firad
av släkten på mammas sida (Sara och Tora var också med, Tora är nämligen tillsammans
med min kusin!), i måndags då min födelsedag var vaknade jag klockan 20 1 6 (!) och var så
ivrig för att jag fyllde år. Väckte Niklas och sa att jag inte kunde sova :D
Mamma hann inte ens komma in och sjunga för jag var redan uppe!
Så hon dukade fin frukost till oss och Martin och Bella. Mys.
Gick och la oss två timmar igen sen. På kvällen åkte vi ut till Saras sommarstuga
och grillade och drack öl och rosévin. Att sitta på terassen två meter från sjön
i solnedgången med en kall öl, fina vänner, cigg och sällskapsspel kan aldrig bli fel.

Mina födelsedagspresenter so far:

  • pengar
  • sminkväska
  • mascara
  • hallonrött linne från Bik Bok
  • hårblommar
  • två hårband/bandanasliknande saker
  • mintgrönt nagellack
  • extrastor flaska av min favorit body lotion!
  • handkräm
  • jättefin vävd kökshandduk med "Amanda" inbroderat
  • Venus-rakhyvel (<3)
  • jättefin sjal av Tora (fick även två par lösögonfransar och ett läppstift)
  • porslins-cupcake och presentkort på Make Up Store av Niklas (That man knows me <3)

Ska få min present av pappa i veckan, och av Sara hoppas jag! Hehe.

Igår lekte jag med Sara Silverland. Blev lite shopping och på kvällen bio.
Såg Sex and the City 2! Loved it! Dock var ettan bättre :)

Födelsedagspresenter jag har köpt till mig själv!

  • kilklacksskor
  • två tubtoppslinnen (vita med svarta prickar resp. marinblå ränder)
  • rosa klänning med svart midjeskärp
  • Brun-utan-sol
  • Gliss Balsam
  • foundationborste
  • BH
  • leopardmönstrade lågskor med öppen tå
  • skitfin hårblomma!
  • ögonskuggeborste
  • ALKOHOL!

Har säkert glömt massa. Hann visa leg på Systemet innan dom frågade (verkade inte ens som
hon skulle fråga, darnit!) så fick en liten ask med godis som tack för att man visar leg typ. Dom var goda.
Har varit på Systemet två gånger nu, och fan vilken frihet det är att kunna köpa sin egen sprit! Helt annan känsla
att kunna gå där och strosa. Mmmm. Wunderbar.

Idag är det mösspåtagning för att studenter. Och jag är så jävla avundsjuk och nostalgisk!
Det blir Hugo så det bara sjunger om det ikväll!

Nu ska jag göra klart det sista jag har kvar i Svenska B, sen har jag sommarlov!


Kommentarer:


Joanna

2010-06-02 @ 13:29:51

WOHO, nu vet jag vem som är min nya langare ;)

Jag har bara ett år kvar :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: