Studentnostalgi

2010-06-03 | 12:40:39 | 0 Kommentarer

Gud vad jag är avundsjuk på alla som tar studenten i år. Jag vill också, igen igen igen!
Studenveckan var verkligen bland det roligaste jag har varit med om.
Kombinationen underbara vänner, glädje, balen, fint väder, kall öl, Stalla-förfester, Hugo, smyga in och bada
på Himpa, stämlpa in Niklas på krogen och gemenskapen med andra studenter var oslagbar.

Man var verkligen glad non-stop hela studentveckan! Ååååh. Nostalgi.
Var på krogen igår med pojkvän och vänner och innan det var vi i Folkparken.
Var helt vitt på dansgolven för alla studenmössor. Nostalgi-attack!

Sitter och drömmer mig tillbaka och kollar på bilder, blir nästan lite tårögd! :')















Alla studenter där ute: NJUT!!!
För snart sitter ni där ett år efter, deppiga och nostalgiska av alla studenter
som går runt på stan i glädjerus. Som jag. Haha!
När Stalla kommer hem på lördag är hela gänget samlat och då tycker jag
att vi ska dra ihop en kväll under studentveckan och återuppleva VÅR studentvecka!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: