Ny deisign + header & student

2010-06-11 | 17:38:21 | 0 Kommentarer

Nu har Niklas gjort en header åt mig! Och även fixat övriga designen, tycker detta passar bättre.

Igår tog Niklas studenten, GRATTIS BABE! Slänger upp bilder vart efter :)
Tråkigt att det inte var så fint väder, men det regnade ju inte iallafall!
På vår student hade vi minsann sol! Så det så.
Efter utspringen blev det middag med Niklas släkt, rostbiff och potatissallad m.m.
MUMS! ÅT så jag sprack ungefär. Både jag och Niklas var helt slutkörd
och kände inte för fest, så vi åkte hem till Nicke och Sara och chillade och
spelade TV- och datorspel. Det var trevligt. Dock har jag jätteont i nacken idag
efter att ha sovit på en liten madrass med min karl, ajaj.

Ikväll ska vi ta igen festande vi missade igår, HUGO here we come!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: