I found a reason

2010-06-13 | 22:22:35 | 1 Kommentarer

Nu är jag riktigt trött. Har festat för hårt. Var riktigt kul igår på Toras och Åsas
40-årsfest (20+20) på Hugo! Jag och Sara var fulla sen Nickes studenskiva som började
runt halv 2, så vi var lagom roliga och jobbiga :D Missade 7-bussen hem och fick panik
eftersom nästa gick 9 och det var då festen började. Av en slump träffar vi Adam och EK
i centrum som ska till Norrköping, och till råga på allt ska dom hem till Lycke som vi också skulle till!
Han skulle nämligen med på festen. Så vi hoppar in i bilen och undehåller grabbarna med vår
onykterhet, haha. Riktigt kul kväll var det iallafall och vid 1 kom våra karlar in till stan efter
att ha firat studenten i Finspång!

Jag ska ta ett bad och tvätta håret. Det behövs. Orkade inte hämta hårfärgen idag
för jag är för trött för att färga, haha. Vi stannade hemma hos Bella och fikade lite,
det var trevligt. Mycket skratt.

Jag är törstig på iskalllt vatten och saknar min man. Väldigt mycket.
Saknar kramarna, saknar pussarna, saknar skratten, saknar skämten om min
rumpa som han alltid har på lager. Åh vad han är bäst. Fan vad jag har haft tur, ändå.
Att jag hittade någon som efter nästan två år kan titta på en och säga: Jag älskar dig.
Det är nog den bästa känslan i världen.
Kommer bli tomt att sova ensam inatt, men vi har en inbokad telefon-date innan
vi somnar! Vi har det nästan jämt när vi sover ifrån varandra, pratar hur länge som helst
tills han helt plötsligt säger: nu känns det som att du ligger här bredvid mig ju så då
kommer det bli jättetomt när vi lägger på.
Åh när kärlek är underbart, då är det verkligen underbart.

Nu ska jag fylla på en flaska vatten och ta ett välbehövt bad.

Kommentarer:


Joanna

2010-06-14 @ 08:38:57

Haha det är lugnt pullan :D

I helgen blir det nog lite party, jag vet inte ännu men då kan du& Sara komma förbi (:

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: