Chocolate pudding - a girl's best friend

2010-06-16 | 17:07:48 | 0 Kommentarer

Jag var jättesötsugen förut efter jobbet och blev besviken över att vi inte
hade något snask hemma. Tillslut kollade jag i ett av köksskåpen och hittade
chokladpudding!!! Det var Ronja som gav mig det i födelsedagspresent,
men det hade jag glömt bort (förutom när Martin och Bella gjorde till sig själva)!
Så gissa om jag blev överlycklig när jag hittade det! Vispade ihop en sats och till min
stora glädje hade vi även grädde. La mig i sängen med en stor portion (nästan allt, 4 portioner..)
men orkade bara några tuggor.. Vekling!!! Så ska snart äta lite mer!



Förut när jag skulle se min favoritserie of all times Förhäxad, blev jag jättetrött efter en kvart.
Blundar lite i pausen och tänker att jag kan vila lite, men så somnar jag!! Och vaknar PRECIS när
det är slut. Typiskt!! Det var ju ett bra avnsitt :( Tusan också.

Ska strax lägga mig i badet och slappa. Göra mig fin och anständig!
Ikväll blir det myskalas! Gud vad jag saknar min babe.

Innan jag badar; mer chokladpudding!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: