Turkisk peppar & hårläggning

2010-01-31 | 18:59:29 | 0 Kommentarer

Har riktigt ont i tungan och i gommen efter att ha ätit turkisk peppar
igårkväll och lite idag. Skit också! Vill ju ha mer, och har halva påsen kvar ju!
Det är dagen problem tror jag!

Har rullat upp håret på hemmagjorda hårspolar, närmare bestämt vanligt toapapper!
Läste det i en 50-talsblogg och det fungerar utmärkt! Har dessutom en jättebra
läggningsvätska som gör att lockarna håller längre. Glimor heter den
och används av dom flesta 50-talsfantasterna. Kostar endast
ca 20 riksdaler på till exempel ICA!
Kommer bli riktigt bra lockar tror jag minsann! :) Och det gör inte ont i huvudet heller, så att sova på dom
kommer gå galant. Svepte en bandana runt håret för att hålla dom på plats.

Om 10 minuter ska jag se på Project Runway, designerna ska göra en scenklädsel
åt Christina Aguilera som även är gästdomare, låter som ett bra avsnitt!

Ska söka lite jobb senare ikväll också, och även imorgon.
Är verkligen i stort behov av ett jobb alltså.
Imorgon är det en vecka kvar tills jag börjar plugga, ih nervöst!

Nu ska jag lägga mig i sängen framför Project Runway och försöka
äta mina turkisk peppar, annars får det väl bli apelsin!
Det funkar det med, faktiskt.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: