Someday you will ache like I ache

2010-01-12 | 21:58:14 | 0 Kommentarer

Känner mig lite förvirrad. Vet inte riktigt vad jag ska göra,
allt blir bara fel. Känns som att jag gör fel. Jag önskar att jag kunde se in i
framtiden och se vilket val som är rätt. Men det kan jag inte,
så jag får chansa. Och det skrämmer mig.
Varför måste något gå fel hela tiden? Kan inte allt bara få vara... bra.



Jag fryser, vill sova men är inte trött.
Ska på informationsmöte på Komvux imorgon klockan 10.
Jobbigt att gå upp tidigt, men what to do.
På torsdag åker jag och Sara till Sundsvall till vår älskling Stalla.
På fredag kommer även Åsa och Tora. Vi ska vara där tills på måndag,
ska bli jättekul. Skönt att få komma iväg en stund. Och bara ha det roligt och mysigt.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: