Keep My Picture

2010-01-26 | 20:26:29 | 2 Kommentarer

Nej nu är jag verkligen för mätt! Åt en pannkaka nu fast jag
var skitmätt, haha var tvungen! Så jävla gott ju.
Det är så typiskt mig, antingen glömmer jag bort att äta helt
eller äter typ bara ett mål på hela dagen, eller så äter jag till
förbannelse (mitt nya favorituttryck, blev lite over kill på det i Sundsvall om vi säger så)
Och trots att jag är så mätt nu är jag jättesugen på apelsin! Tror vi har en kvar,
hoppas! Då ska jag äta den sen.

Jag har ändrat mig angeånde min BUS från Dove, den luktar inte gott, den luktar typ, unket.
Men det är skitbra så det är väl win-win.
Konstigt bara, för ett år sen tyckte jag att den luktade jättegott!
Är väl trött på lukten kanske. Jag är ganska beronde
av olika body loition och dess olika dofter,
älskar tex LdB, och vill att den både ska göra en len och lukta gott.
Men Dove får godkänt ändå, för är ju bara att smörja in sig med
en lotion som luktar gott efter ett par timmar, så blir det bra.
Hm, ett jävla tjat om krämer blev det nu märker jag.
Aja, jag är faktiskt ganska uttråkad. OCH MÄTT!

Vet inte riktigt vad jag ska göra, slänga mig i sängen och glo lite tv kanske.
Vänta på att Niklas kommer hem från repet så han kan ringa mig, det ska jag också göra.
Är väldigt mysigt att ligga nerbäddad i sängen och prata med sin pojkvän
som alltid får en att skratta :) Och som skickar söta sms:

"Jag tycker att du är snyggast i världen och jag älskar att dra upp ditt hår så
att jag kan kyssa din nacke, älskar dig! :) God natt babe!"

Jag är väldigt lyckligt lottad :)


Två glada tjejer. Bara för att liksom.

Nu börjar jag få väldigt ont i nacken. Ska kissa och sen
lägga mig i sängen, sträcka ut magen lite!
Family Guy börjar om 3 minuter, vilket timing!
Hinner jag kissa också, grrrreat!

Ciao!


Kommentarer:


Jess the Mess

2010-01-27 @ 19:17:34

Skönt att du också insett att dendär busen inte luktar så gott :P Har aldrig tyckt det men eftersom du alltid tjatat om hur gott den luktar så har jag försökt intala mig det också :P Haha. Låter som om jag faller för grupptryck.. :P Gud vad jag tjatar, puss.
Cherry

2010-01-27 @ 19:42:35

Haha men jag tyckte faktiskt det förut! Den kanske passade ihop med min naturliga kroppslukt då, vem vet! ;D Men nu använder jag den bara för att den är jävligt bra och man blir len :D Haha nää då :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: