Jag ska börja sy!

2010-01-26 | 18:30:07 | 4 Kommentarer

Idag kom jag på vad jag ska önska mig när jag fyller år 31 maj
alternativt köpa själv. Men tror det lutar åt att önska mig i födelsedagspresent.
EN SYMASKIN! Så jävla bra. Har länge velat sy nya kläder, sy om gamla
kläder och laga kläder. Både roligt och praktiskt. Och om jag har en
alldeles egen och bra symaskin blir det ju perfekt.
Nu är ju inte jag en mästare i att sy, så det är tur att man har en mormor
som är det! Så jag får gå den långa biten (typ ett kvarter) och så får
hon helt enkelt lära mig :D Gud vad kul det ska bli
att ha en hobby att ägna sig åt på kvällarna till exempel :)
Vet vem, detta kanske är min dolda talang?!



Denna lutar det åt just nu, snygg eller hur?! Finns på Siba
och det står att den är lätt att använda, perfekt!


Kommentarer:


Anonym

2010-01-26 @ 18:46:29

Det är as nice att sy :D

Speciellt egna kläder och så :d
Cherry

2010-01-26 @ 18:50:24

Ja jag ser verkligen fram emot det, har alltid varit intresserad av det :D Så det ska bli nice att komma igång på riktigt! :D
Jess the Mess

2010-01-27 @ 19:13:56

Jag har alltid varit så rädd för symaskiner.. Typ att de ska löpa amok och bli helt galna när man trycker på gasen så man syr sig i fingrarna :P Försökte alltid komma på idéer där man slapp symaskin på syslöjden för det.. :P Haha.
Cherry

2010-01-27 @ 19:43:16

Haha nej men gud vad knasig du är! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: