Hej mitt vinterland

2010-01-06 | 16:14:18 | 0 Kommentarer

Snöar riktigt ordentligt ute nu. Och jag som snart ska ge mig ut i skiten och möta min syster Julia..
Haha typiskt. Ska iallafall bli jättemysigt att få umgås och mysa med min söta syrra :)
Och vi ska köpa godis! Och dricka cola! Har inte ätit godis sen typ, julafton!! Skandal!
Och cola har jag glömt bort hur det smakar! Hehe typ, inte :D Kanske hyr en movie också,
får se.

Igår sov jag hos Niklas och vi såg Taken, den var bra :)
Somnade ungefär halv 4 inatt så jag sov till halv 2 idag,
lite för sent för min smak, tycker om att komma upp liite tidigare.
Jag fick iallafall frukost på sängen, äggmackor :D
Imorgon firar vi månadsdag, 16 månader. Då ska Niklas överraska mig med något
mysigt, wii :D



Min söta lillasyster Mollie och jag på julafton :')

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: