Girl In A Cage

2010-01-26 | 17:27:52 | 2 Kommentarer

Blä vad jag fryser!
Även fast jag badade förut. Smörjde in mig med BUS och tog på mig en stor tjocktröja
och ett par sammetstights, mys. Börjar bli varm nu.
Var hos pappa en sväng idag, farmor var där och bjöd på thaimat,
är typ fortfarande mätt!

Får se vad jag hittar på ikväll, är nog bara hemma och slappar :)
Kanske träna lite med mina gummiband. Det var länge sen!
Imorgon halv 2 ska jag till Arbetsförmedlingen, får se vad det ger.


Strike a pose! Har ingen aning om vad kladdet på spegeln är, hm.

Kommentarer:


Joanna

2010-01-26 @ 18:47:42

Skulle inte ni muppar komma förbi här och käka!

Jaaaaag vääääntaaaar ;)
Cherry

2010-01-26 @ 18:49:46

Haha jo klart vi ska, är bara rätt så totalpank just nu! Men snart så :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: