Fortfarande ont i tungan..

2010-01-31 | 21:46:02 | 0 Kommentarer

Självklart åt jag mer turkiskt peppar, och nu gör det dubbelt så ont som förut!
Haha fail! Har en liten blåsa på tungspetsen också, tusan.
Åt lite is för att bedöva smärtan, hjälpte för stunden. Provade
lite filmjölk, hjälpte ingenting men var gott :D

Imorgon ska jag träna med gummibanden jag fick i julklapp.
Sånna där man tränar armarna med. Riktigt jobbigt är det,
men nyttigt. Om det inte är allt för kallt ska jag gå ut och gå också.
Jag ska bli mer hälsosam har jag bestämt.
Får se hur länge det håller :D Ska iallafall försöka
go all in!

Ska nog gå och borsta tänderna strax och sen lägga mig i sängen,
ligga och prata med Niklas i telefon. Mysigt I tell you.
Kanske blir så att jag går och lägger mig tidigt idag!
Då kommer jag ju upp tidigt imorgon också
och sover inte bort hela dagen! :)

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: