Helgen.

2010-01-12 | 19:57:32 | 0 Kommentarer

Helgen var rooolig. I fredags skulle Niklas ha långrep eftersom det var dagen innan spelning
så jag lekte med Sara och Nicke. Och vart tror ni att vi hamnade? Precis, på Hugo!
Älskade Hugo. Drack lite öl och hade det trevligt, men vi drog hem rätt skapligt.
Men först blev det lite Max!


Inne på Hugos toalett. Syns inte på bilden, men har fixat sidecut på Sara!
Slitsnyggt blev det! Hade ingen rakapparat så fick klippa, men det var ingen som
märkte att det var gjort med sax, jag är väl skillad!


Vaknade upp lite sega på lördagen. Nicke drog hem till Finspång vid 2 och jag och
Sara började fixa oss. Planen var att vi skulle åka hem till mig och äta och byta kläder
innan 5, så vi skulle hinna med 6-bussen till Finspång för att se Saturday's Heroes spelning.
Vi går ut för att ta spårvagnen som går 17:38 för att vara hemma hos mig ca 5 i.
Vi går på spårvagnen, åker en hållplats och då vänder sig chauffören om och säger: nu åker inte jag längre.
Nahepp? Kunde inte du inte vara liiite smartare och säga det till oss när vi klev på hållplatsen innan,
för så dumma är vi inte att vi bara vill åka ett par meter. Så, ut i kylan för att vänta på nästa.
Men den kom aldrig.. Vänta på nästa efter det, kommer ingen då heller. Till slut, efter en halvtimme
i denna jävla kyla kommer en buss som ersatt spårvagnen. Vi ligger ganska efter i schemat nu.
Kommer hem till mig kvart över 5, skyndar in till mig och byter om i rallyfart, Sara fick
ta på mig strumpor för att spara tid. Vi klär oss i flera lager för att inte frysa arslet av oss (vilket vi gjorde ändå)

Mamma har gjort mat som vi slänger i oss, vi skulle även måla naglarna respektive sätta på lösögonfransarna,
men det hinns inte med så det fick göras på bussen.
Vi springer ut till bussen som ska ta oss ner till resecentrum, fan vi har missat den.
Börjar småspringa för att se när spårvagnen går, och precis då kommer den,
springer ännu snabbare och hinner med den. Yes! börjar dock bli lite småstressigt eftersom
bussen går snart, men vi hinner i tid och kommer med bussen till Finspång. Puh!


Nicke i deras väldigt fräscha replokal! Sviiiinkallt!

När vi kommer fram är båda akut röksugna och kissnödiga. In på Statoil och köper cigg och lånar toaletten.
Går till Rockan och möts av Nicke som låser upp åt oss så vi kan komma upp i replokalen
för att förfesta lite tillsammans med Bränna och Johan. Sen hittade vi även Mallan Brallan!
Pannan har gått sönder i huset så det var bara några grader inomhus, så det var inte direkt så att man kom in i värmen, haha fail.
Fick dricka sig varm! Satt och chilla och hade det trevligt och folket droppade in, där i bland
min nuni Niklas :') Sen kommer även Dennis och Dava, även känd som Saras låtsaspappa (haha
måste bara berätta hur det kommer sig; förfestade hemma hos Sara en gång och då skulle Dava
gå på toan, han öppnar toalettdörren och man hör Saras mamma säga: vänta jag ska bara torka mig!
HAAHAHAHA hon menade ju då torka händerna men vi fick bilden av att hon satt och kissade, hahaha oh det var
så kul, och när Dava kommer tillbaka säger han: haha jag förstår hur det där måste ha låtit för er!
Jaja, efter det började vi skena iväg i fantasin om att Dava är Saras mammas nya kille haha ack vad roligt vi har haft åt det) Iallafall. Dennis hade med sig Tequila med citron och salt och hela balletten som han bjöd på.
Satt fint i kistan. Var nog efter det som jag började bli lite på lyset ;)


Dålig kvalle, I know. Sen spelade nog alkoholen stor roll här också ;)
Snygg är mannen min iallafall!

Klockan tickade på och vi begav oss mer för att se baby och grapparna spela.
Och som vi röjde! Malin och jag flög omkring som två små vantar och det får jag lida för nu.
Blåmärken överallt, ont i käken osv hahaha. Men kul hade vi! Som fan, bästa kvällen på länge! :)
Efter spelningen drog jag, Nicke, Sara och Malin till Kristallen och mötte upp Bränna som redan hade dragit dit. Blev karaoke för hela slanten, haha.. Hade serious talk med Bränna också minns jag. Malin drog hem efter ett tag
och när dom stängde blev vi andra sugna på efterfest! Så Johan kom och hämtade upp oss och skjutsade
oss till Göran, eftersom Fidde sa att han skulle ha efterfest. Vi ringer på, ingen Göran där!
Så det var bara att åka hem, haha. Niklas skulle sova hos Alex med resten av bandet och även¨
ett av de andra banden så jag och Sara sov hos Nicke boy. Var skithungriga så vi gjorde toast,
mmm gott!

Klockan 11 på förmiddagen ringer Dennis som sitter i sin kalla bil utanför Nicke eftersom han
inte har någonstanns att ta vägen för Dava hade åkt hem till Lidköping. Så han fick komma upp!
Chillade lite sen åkte vi och åt pizza, yum-o.

Vid 4 kom Niklas och hans farfar Ralf och hämtade mig och vi åkte hem till dom,
vid 7 tog vi bussen hem till Nikas och myste myyyyste.

Bajslångt inlägg men jaja :D



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: