Världens bästa mormor & morfar

2010-02-04 | 18:13:06 | 0 Kommentarer

Har haft en riktigt trevlig dag hos min mormor och morfar! :)
Gick dit vid halv 1 och åt jättegod mat; sicilianska citronköttbullar (MUMS!), hasselbackspotatis,
bearnaisesås och grönsaker. Och till efterrätt blev det glass. Efter maten gick jag och mormor till Röda Korset där jag fick massa
kläder av min älskade mormor.

  • en mörk jeanskjol a la 50-tal som vi ska sy in lite, pennkjol :)
  • en röd lång pennkjol som vi ska lägga upp
  • en blå/vit randig skjorta
  • en gräddvit spetsblus, lite kavajliknande
  • en marinblå sammetskavaj med guldknappar
  • en rosa sjal att knyta i håret
  • en röd, vit och blå sjal

Jag är supernöjd! Kollar även igenom mormors garderob och provade kläder :D
Hon hade tydligen mina bebissovkläder också, jätte söta lakan :') Tog
med dom hem iallafall.
Fick en jättefin väska av henne också. Min mormor är verkligen helt underbar
och jag älskar att vara hemma hos henne :)

Nu gör jag potatis&purjulökssoppaoch lyssnar på musik, lite senare kommer babyboy :)

 


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: