Myskväll när det snöar till förbannelse

2010-02-20 | 23:52:23 | 0 Kommentarer

Trevlig kväll på Hugo igår som vanligt! :) Pratade med två killar som tyckte att mina två leverfläckar
som jag har på vardera kind var jättefina! Haha, vilken komplimang. Dom trodde först att jag hade målat
dit dom själv. Haha. Dom tyckte att dom passade bra med mina skrattgropar. Assköna var dom! :D

Nu ligger jag i Niklas säng med hans pappas laptop
framför näsan och Niklas sitter framför sin. Nördar! Snart ska vi laga mat, blir en rätt med
kyckling, bacon och pasta! YUM! Vi gick tll Tempo förut, i snöstormen from hell! Usch vad jobbigt
det är med snö nu. Vi köpte iallafall chips, passionfruktsoda, lite godis och balsam (deras är slut här
hemma och jag kände att mitt hår är rätt tovigt och behöver en kur). Men nu ska vi inte ge oss ut mer idag
iallafall! Skööönt!! Ryser av bara tanken. Så ingen bio blir det heller. Det blir helt enkelt en kväll med
MYS MYS MYS! Det tackar jag inte nej till!

Imorgon måste vi iallafall  åka hem till mig på förmiddagen så jag kan byta kläder osv inför Mollies dop,
sen kommer daddy-o och hämtar oss.

(Skrev de här inlägget strax före 8, men på nått vänster hamnade det i utkast. Så publicerar det nu.
Maten blev för övrigt skitgod och jag är fortfarande mätt.)


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: