SARA 20 ÅR!

2010-02-23 | 21:57:46 | 1 Kommentarer

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!


(Får bli en gammal bild, men ändå :))

Idag fyller min bästaste bästa vän Sara 20år!!!

Så jag och Niklas hälsade på henne och Nicke förut och fikade och hade det trevligt :)
Men innan dess var jag och Sara på stan och fixade lite grejer inför födelsedagsmiddagen/festen
på lördag. Och vi var även på Systemet :D :D :D Så jävla skönt att Sara kan fixa skiten nu,
tills jag fyller i maj :D Köpte vin som vi även ska bjuda på, och cider och öl till oss själva.
Temat på fredag är 50-tal och jag & Sara ska laga mat som vi ska bjuda Niklas, Nicke, Eve och DD på.
Kommer bli skitkul! Ser verkligen fram emot det :)


Kommentarer:


Jess the Mess

2010-02-24 @ 19:40:02

Hälsa grattis till henne :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: