Nu är det gjort!

2010-02-18 | 17:03:40 | 1 Kommentarer

Sådär, nu har jag meddelat att jag inte längre vill jobba kvar. Känner mig dum, haha.
Men äh, kan helt enkelt inte jobba där. Så nu satsar jag på skolan och på att söka andra jobb!

Badade precis, ska locka håret och fixa mig och sen hänga med Sara och hennes mamma till Maxi,
eller aa, Ingelsta Shopping som det så fint heter. Ska försöka hitta en doppresent till min lillasyster
Mollie som ska döpas på söndag. Och så måste jag väl köpa något litet till Nellie också.. Haha.

Efter det åker jag hem till Niklas och myser. Imorgon är det skola och sen har jag LOV! :D
Det var inte igår man hade det, hehe. I helgen ska vi nog se Wolfman! Eller så blir det väl
Hugo som vanligt. Är sugen på öl, mmmm.

Nä, nu ska jag skaka av mig jobb-ångesten och fixa mig snygg istället! :D

Kommentarer:


Joanna

2010-02-18 @ 21:36:13

För det första; tycker du gjorde ett bra val, telefonförsäljar ställen brukar inte vara så bra, speciellt som du skrev i förra inlägget, det är ju onödigt att du jobbar om det inte ens är säkert att du säljer något ;>



för det andra; såg wolfman idag, personligen tycker jag att den var kass, lite bra då och då, men verkligen en klischig film! Fast se den och skapa egen uppfattning, men jag ångrar att jag inte glodde avatar istället :<



:DDD <--- gubbe med stora dubbelhakor!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: