Is there a ghost

2010-02-09 | 15:38:07 | 0 Kommentarer

Skolan gick jättebra idag, var ett litet test med läsförståelse osv
för att se ungefär hur vi ligger till i svenskan. Tyckte det var rätt lätt ^^
Efter skolan mötte jag upp Niklas en sväng så han kunde få sitt busskort.
Bra att Komvux ligger bredvid De Geergymnasiet :) Vi sov hemma hos Niklas
igår istället, pappa jobbade som tur var. Vi gick och la oss rätt tidigt, typ 11,
men var ändå skittrött imorse. 
Efter att ha gett Niklas busskortet gick jag hemåt och kom på att jag hade glömt mina nycklar hemma i en av mina andra jackor, great. Så ringde hem till mormor och morfar som bor 50 meter bort och har extranyckel.
Men dom var inte hemma så ringde mobilen, och dom var nere vid Otten hos tandläkaren,
så fick ta bussen ner och sen få skjuts hemt till dom och äta mat. Vilket var trevligt.



Nu ska jag lägga mig i sängen och se på Sex & the city-filmen för femtielfte gången
och njuta av att jag är helt ledig imorgon. Ska till Erikshjälpen och Röda Korset
med Sara och kanske fynda något, och sen kanske också till stan.
Hoppas jag har fått mina pengar då! Gud vad skönt det ska bli att slippa allt vad
Ekonomiskt Bistånd och Destination Arbete heter. Är så jävla trött på skiten.
Kan väl inte slippa dom helt än eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer tjäna på jobbet,
men när jag börjar plugga i höst, fan vad jag ska njuta då.

11 ikväll måste jag komma ihåg att försöka vinna dom dör kick-ass snygga kilklacksskorna
på Tradera, dom bara måste bli mina.



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: