Hm..

2010-02-19 | 19:13:38 | 0 Kommentarer

Ikväll blir det Hugo med Sara, Nicke och Niklas. Men det blir nog rätt sent,
står på listan så det är ju lugnt. Sara och Nicke är hemma hos Sara med hennes släkt
som firar att hon fyller år på tisdag. 20 år! :D Så henne ska vi fira nästa helg.
Niklas är och repar. Han kommer hem tyyyp 11-12. Sara ska firas färdigt OCH sen
blir det party.

Så, jag sitter hemma med mamma, Martin och hans tjej Bella,
och dricker öl. Själv. Framför datorn. OCH jag känner av efter bara några klunkar.
Ja jag säger då det. Köpte en snygg t-shirt på Carlings förut, vit med en svala på
och en text i en banderoll. Skitsnygg. Den ska jag nog ha ikväll.

Ska nog förflytta mig till soffan nu med min öl och äta lite chips,
det känns nog lite bättre. Och snart ska jag äta god mat, nam nam.

PS. Mamma hade beställt lite grejer från Yves Rocher som hon hämtade ut idag,
fick ett läppstift och ett rouge :D Yey. Och sen hade hon beställt min favoritkräm
SOM LUKTAR HEAVEN! VERKLIGEN ASGOTT! Satt här och ba: *sniff sniff* OH har du köpt
den där krämen?!?!?!?! Den ska jag smörja in mig med sen, lovely.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: