heja mig!

2010-02-03 | 19:03:26 | 1 Kommentarer

Just nu känner jag mig bäst i världen! :D
Jag trotsade vädret och min dåliga inställning till jobbet och
pallrade mig dig och det är jag jävligt glad över! :D
Det gick superbra, var över på ca 10 minuter och det
var mest han som skötte snacket :D
Fick några frågor och känns som att jag skötte det väldigt bra :)
Var ett plus att jag har jobbat på City Gross.
Det där med lönen ser jag lite mer positivt på nu,
om man säljer det man ska sälja får man 250 :-
och i snitt tjänar man 100 kr i timmen och det klarar
alla av som jobbar där och klarar man inte det
ska man inte jobba där. SÅÅ om jag får det, vilket jag får reda på söndag,
ska jag ta det! Värt att testa :D Och man kan ju tjäna MER än 100 kr i timmen,
beror ju på hur mycket man säljer :D

Hur som helst är jag iallafall väldigt glad att jag pushade mig
själv och gjorde något som jag tyckte kändes jättejobbigt
och som visade sig GÅ ALLDELES UTMÄRKT! :D

Kommentarer:


Jess the Mess

2010-02-03 @ 20:33:32

Bra Amanda! :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: