Heja mig 2!

2010-02-03 | 19:57:08 | 0 Kommentarer

Inte nog med att jag har börjar träna och blivit lite nyttigare
(jag struntade i cola och godis och köpte en stor Loka istället!)
jag har även slutat röka! ... Typ :D Feströkande är alldeles för svårt,
och det vill jag inte ge upp än för det är så gott!
Men såhär i veckorna! Vet inte om det är vädret
eller om jag helt enkelt är väldigt duktig,
men senaste jag rökte var i måndags och då rökte jag bara en halv.
Så jag är stolt över mig själv! Och min plånbok kommer att tacka mig!
Nej nu kan jag inte skriva mer om det för nu blir jag röksugen! Haha!

Ska fortsätta dricka denna underbara Loka med den nya smaken av
krusbär och päron, smakar som smält päronsplitt, fast nyttig!
Sen ska jag träna lite mer :D

Idag älskar jag livet och då får man vara nöjd med sig själv,
tjohej!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: