Glad igen!

2010-02-03 | 12:23:56 | 0 Kommentarer

Ny dag, bättre humör! Yeah :)
Nu är jag inte negativ och depp längre, skönt.
Visst att jag inte är superpepp på intervjun om det nu är så
att man bara får betalt om man lyckas sälja någonting,
för det är ju helt värdelöst. Till och med min mamma
tycker inte att jag ska ta det jobbet isåfall
och om hon tycker att jag ska tacka nej till ett jobb,
då säger det ganska mycket! :P Oh well, har som sagt
inte ens fått jobbet än och har sitter jag och whinar om lönen!

Idag ska jag bara slappa tills det är dags att gå till intervjun kl 18.
Skönt. Ska träna lite också såklart :) Trodde att jag skulle
vara för lat för att kunna träna hemma, att jag bara skulle skjuta upp det,
men det går riktigt bra! Igår tränade jag med gummibanden
och tränade armar, ben och mage i 45 minuter.
Perfekt att se på tv samtidigt! Ska lägga mig i sängen
och läsa tidningen eller se på tv en stund, sen är det på't igen bara!

Har sökt ett till jobb idag förresten, har snart sökt ca 20 jobb på en kort
period, inte illa om ni frågar mig!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: