Det regnar köttbullar!

2010-02-04 | 11:30:51 | 0 Kommentarer



Nu måste jag börja göra mig iordning,
ska hem till mormor & morfar om en timme och äta mat,
oh heaven! Mormors mat är BÄST!
Tror det vankas köttbullar, mmm <3

Hade en läskig dröm om att jag, Tora och typ Stalla tror jag
badade i värsta fina havet, men.. EN HAJ! skriker dom
och jag som har fobi, simmade till förbannelse!
Eller förresten, jag tror inte att dom skrek,
dom typ, Amanda, bli inte rädd nu.. Det vore fan värre!
USCH :( Blir jätterädd av att skriva om det! xD
Men sen ringde mamma och väckte mig som tur var!
Har drömt jättekonstiga drömmar inatt, men inte läskiga,
bara konstiga :D

Får se om jag pallrar mig ner till stan sen
och köper det där breda midjeskärpet jag har spanat in.
Humdidum vi får se.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: