STÄDAR & RENSAR

2010-12-20 | 14:40:37 | 4 Kommentarer

Såg som sagt Jackass 3D igår, roligare än jag trodde! Vi höll på
att spy flera gånger, haha dom är så äckliga! Sen att det är i 3D och
att bajs och spya flyger hej vilt framför ansiktet gör allt ännu äckligare.
Just nu har jag en paus från allt packande inför min flytt.
Rensar och viket kläder, INTE roligt. Har hela sängen full
med kläder och då har jag bara kommit halvvägs. Oh well,
det är bara att kämpa på. Sen ska jag ge mig på alla mina lådor,
i byrån, ovanpå garderoben, under sängen.. Ska slänga massa skit!
Det är en bra sak med att flytta, man gör sig av med alla onödiga grejer
man samlat på sig! Så det ska bli skönt. Niklas kommer ikväll
med en massa flyttkartonger så jag kan packa ner allt.
Och sen kanske vi ger oss på att baka lussekatter!
"Förhäxad på femman!" ropar Martin. Det är bra att ha
en bror som vet vad ens favoritprogram är!
Cherry

Kommentarer:


Joanna

2010-12-20 @ 15:01:46

HALLÅ!

Släng inget än, jag kanske hittar något jag vill ha, prylsamlare som jag är. Och kläder kan jag behöva haha :D



Jag kan väl få kolla i alla fall :)
Cherry

2010-12-20 @ 15:15:23

Haha okej jag ska inte slänga! :D Kom förbi imorgon då så kan du få se om det är något av intresse! :D
Joanna

2010-12-20 @ 15:45:19

sv: Bra! :D



haha en stackars sate som mig tar vad han kan få!

Ja om jag inte ska ut till stallet.

Men på kvällen annars :)?
Cherry - loving the 50's

2010-12-21 @ 14:51:40

Ja ikväll kan jag :) Vi får höras av! :)

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: