LUCIATÅG OCH FILM

2010-12-14 | 12:13:42 | 2 Kommentarer

Klockan 7 imorse var jag på plats på Nellie och Mollies dagis. Blev lite stress och pappa kunde inte
skjutsa så jag fick ta taxi! Inte hans taxi då, utan vanlig, haha. Kom fram precis när det hade
börjar så fick smyga in. Nellie var lucia och sjöng för full hals, men lilla Mollie var blyg och stod
vid mamma hela tiden. Pepparkaka var hon, jättesöt! Efteråt fick vi gröt, macka med julskinka och
kaffe! Riktigt gott. Följde med hem till pappa och Jessica en sväng innan
Julia följde mig till spårvagnen till skolan. Vi såg Till vildningarnas land, mycket speciell film.
Trodde den skulle vara bättre, så blev lite besviken, men den var ändå bra. Speciell som sagt.
Innan filmen så visade en föreläsare två klipp, varav ena var den här:



Rolig och mycket tänkvärd!

Nu har jag ätit lite mat och ska tillbaka till skolan vid 1. Har musikverkstad igen till kl 5,
skitkul! Sen ska jag hem och läsa läsa läsa. Litteraturseminarium imorgon.



Kommentarer:


Anonym

2010-12-14 @ 21:08:43

Åh bra tips! :D

Jag tänkte sätta mig i köket så jag inte råkar slaka ihop i sängen eller soffan, det är lätt hänt haha. Så sitter nog på en kudde så det inte blir alledess för bekvämt! Och jag har julmust och pepparkakor :D Men dina tips var jätte bra, tack så mycket :)

Lycka till du också, man får väl tänka på belöningen, vet dock inte vad det skulle vara men det löser sig haha <3
Joanna

2010-12-14 @ 21:09:27

Åh bra tips! :D

Jag tänkte sätta mig i köket så jag inte råkar slaka ihop i sängen eller soffan, det är lätt hänt haha. Så sitter nog på en kudde så det inte blir alledess för bekvämt! Och jag har julmust och pepparkakor :D Men dina tips var jätte bra, tack så mycket :)

Lycka till du också, man får väl tänka på belöningen, vet dock inte vad det skulle vara men det löser sig haha <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: