LÄGENHETSVISNING

2010-12-05 | 14:07:53 | 0 Kommentarer

Fan vad kul vi hade igår. INSANE. Emily och Frida dj:ade tillsammans med Dregen!
Hur coolt?! Jag, Sara och Joanna dansade oss svettiga hela natten, grymt roligt.
Glömde kameran hos Niklas, men bilder kommer!

Kom precis hem ifrån en lägenhetsvisning! Jag och Niklas har kommit fram
till att det nog är bäst att vi bor själva ett tag innan vi flyttar ihop,
men vi lär väl ändå bo hos varandra, haha.
Så idag tittade jag på en etta vid Wasaparken. Och den var jättefin! Hade mamma och mormor
med mig och dom tror att jag kommer att få den. Men jag vågar inte hoppas så mycket än.
Var flera intresserade så man vet ju aldrig. Men jag skulle bli jätteglad!

Nu ska jag ta ett bad och sen gå hem till mormor och fika.



Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: