Linköping here I come!

2010-08-23 | 07:33:59 | 0 Kommentarer

Augustifesten är över och jag har haft en skitbra helg! I onsdags blev det fest
och krogen med mina fina tjejkompisar och har även hunnit med att åka karusell, wii!
Men har egentligen inte tid att berätta om helgens bravader, för snart ska jag bege mig
ner till Resecentrum och ta tåget till Linköping.

IDAG BÖRJAR JAG PÅ LÄRARPROGRAMMET! GAH! NERVÖS! PIRRIG!

Det känns nästan lite overklig, och så jäkla vuxet. Men åh vad jag ser fram emot det här.
Självständigheten. Klara sig själv på ett stort universitet, i en annan stad, där man inte känner någon.
Fan vad kul, men samtidigt lite läskigt! Som tur är har jag inga problem med att lära känna nya människor,
så ensam lär jag ju inte vara särskillt länge, men ändå liksom. Det är ett stort steg.

Nu ska jag ta en cigg och chilla lite, sen ner till tågstation. Oh herregud, jag som
knappt vet vart jag bor ska hitta i Linköping. Holy crap on a cracker jag har världens
sämsta lokalsinne. Har till och med skrivit ner vägbeskrivningar osv. Haha jag är sämst!

Önska mig lycka till! :D


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: