Lägenhetsvisning!

2010-08-09 | 15:29:00 | 2 Kommentarer

WOHO! På onsdag ska jag och Niklas på vår första lägenhetsvisning!
Så jävla spännande. Och JAG vågade ringa själv! Jag som har värsta
telefonskräcken! Fan vad stolt man blir över sig själv när man överkommer
såntdär. Kan knappt ringa och beställa pizza liksom. Men att prata face to face
är inga problem, det är just det där med telefonen. Så fan vad glad jag är
att jag gjorde det! Ska bli så kul. Hoppas inte allt för mycket på att det ska
vara en drömlägenhet, men man måste ju börja någonstans och kolla runt.



Fint utanpå iallafall! Vi får se vad som väntar innanför :)


Kommentarer:


Sofia

2010-10-25 @ 16:53:46

Fin blogg :) och kul och se att någon annan verkar ha lika löjlig telefonskräck som en själv :P
Cherry

2010-10-25 @ 19:57:38

Tack så mycket! :) Haha ja det känns bra att jag inte är ensam!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: