What a wonderful day

2010-04-04 | 18:36:27 | 1 Kommentarer

Gud vilken härlig dag det har varit idag!
Blev ingen påskmat hos farmor och farfar som jag trodde,
men det var bara bra för kött och pomme med tzatsiki satt finfint! :D
Var ute och gungade lite med Nellie och Mollie i det underbara vädret också,
Mollie blev knäpptyst när vi satte ner henne i gungan! Innan var hon gnällig
och ville bli buren hela tiden. Men gungan älskade hon :D Satt och skrek och
jollra, så söt.

När pappa skjutsade hem mig såg jag Sara och Nicke komma gåendes
på Kungsgatan. Dom skulle äta på Sabai Tong :D Skitgott sa dom att det var,
så Joanna nästa gång ska jag också med! :D Åkte hem och fixade mig lite
sen gick jag ner till Kungsgatan för att möta dom :) Träffade Niklas också
som var och handlade mat och skulle tillbaka till studion igen. Undra om dom blir klara idag!
Sara, jag och Nicke gick till Konsum och köpte glass och satte oss i solen ett tag.

Snart ska jag äta marinerad fläskfilé och potatisgratäng, mums!
Senare ikväll när Niklas är klar ska jag åka till honom och imorgon förmiddag
är det dags för middagen i Örebro! Ska bli trevligt :)



Kommentarer:


Joanna

2010-04-04 @ 21:15:44

Hehe du ser , du ser ;) synd att jag inte jobbade :D

Ni får komma någon gång när jag jobbar :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: