Pale blue eyes

2010-04-19 | 13:40:10 | 0 Kommentarer

Kom på lite mer jag har shoppat:
  • Stickad tröja med hål
  • laxrosa kofta
  • laxrosa oversize t-shirt med paljetter
Är säkert mer jag har glömt, haha. Fan vad nice om man kunde ha så mycket pengar
varje månad som kunde gå till shopping, inte mat, inte hyra, inte räkningar, bara shopping!
Gör en ju ännu mer sugen på att få ett jobb, hoppas iallafall att jag kommer in på lärarlinjen
som jag sökte förra veckan, för då har jag ju iallafall en utbildning och större chans att få jobb.

Idag är det finfint väder ute och humöret är på topp! Jag och Niklas ska ta en promenad
runt strömmen. Härligt! Är sugen på glass också, så kanske slinker ner en!
Imorgon ska jag gå till badhuset och fixa gymkort, måste måste. Sen tror jag även att jag ska
göra en synundersökning på Martins körskola, där även jag ska börja. Vet ju att jag har dålig syn,
har ett par glasögon som jag ska ha när jag ser på tv osv, men använder som sällan. Tycker inte om dom,
dom är halvtrasiga och jag vill ha nya, svarta. Dom jag har nu är rosa, har tröttnat.
När jag var på synundersökning och fick glasögonen (tror det var 2 eller 3 år sen) sa gubben
att jag var tvungen att ha glasögon när jag körde bil. Undrar om det är samma sak nu, för min
syn är mycket bättre. Men långt ifrån felfri. Får se helt enkelt.

Är sugen på att dra ner på stan, men kommer bara shoppa då. Gaaah. Skulle ju
faktiskt sitta fint med lite nya underkläder... Haha, får se hur jag gör.



Träffade Jeanette i fredags på JollyRockets som gick på Jurslaskolan
när jag gick där. Så vi pratade gamla lärare osv haha. Hon och hennes kompis
ska göra en dokumentär om Niklas och bandet, spännande!
Vad jag vill säga är att hon tog den här bilden på oss på Jolly, vackert!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: