Hemfärd!

2010-04-12 | 08:44:22 | 0 Kommentarer

Idag aker vi hem, kl 16 gar planet fran Düsseldorf och vi aker här ifran vid halv 1 ungefär,
tar ca en timme med bil till flygplatsen. Niklas mamma Angela och styvpappa Jürgen har akt till
jobbet sa det är Niklas morfar som ska skjutsa oss. Ska bli skönt att komma hem
till mina vänner och familj och mina egna grejer, men är ända trakigt eftersom
att vi har haft det sa bra här! Vi blir verkligen bortskämda här nere!  Har massa bilder
att visa härifran :) Men i juli kommer vi tillbaka sa det har vi att se fram emot!

Ikväll ska jag träffa Sara som jag har saknat sa mycket :D Da ska hon fa sin
present som jag har köpt hihi. Slösade inte bort alla p även pengar jag hade med  mig,
har ca 27 euro kvar (ca 270 kr) som jag ska växla in. Sen sa även pappa att
50 000 lakan sitter pa mitt sparkonto nu sa nu är det bara att shoppa loss ;D
Ska ner till körskolan i veckan och anmäla mig, känns konstigt att jag helt plötsligt ska börja
övningsköra eftersom jag inte har tänkt sa mycket pa det innan! Har tänkt att jag
ska göra det om nagra ár typ, men det vore ju dumt av mig att inte göra det nu liksom.
Sen ska jag köpa gymkort ocksa! Tror jag betalar kontant 2-3000 eller vad det är
istället för att betala manadsvis. Far se. 

Nu ska jag duscha och sen packa! Maste lägga massa kläder i handbagaget
annars far jag betala övervikt. Har shoppat en del :D

Hörde att det var bra väder hemma! Fan vad gött, vi har haft kanonväder här nere
men idag är det regnigt, sa blir ju kalasbra att komma hem till ett soligt Sverige :D
Vilket flyt vi har!

Hörs när jag kommer hem!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: