GLAD PÅSK!

2010-04-03 | 12:30:31 | 0 Kommentarer

Gårdagen blev också riktigt lyckad! Förfest hemma hos mig med Sara och Stalla
och sen drog vi till JollyRockets och träffade Niklas, Nicke, DD och Bränna.
Sen knallade vi bort till Hugo. Dansade trots ömma fötter och hade jävligt kul.
Stannade inte riktigt kvar till stängning, Niklas DD och jag gick hem till Niklas och sov.
Men först mellanlandade vi på McDonalds och Statoil också.

Nu har DD åkt hem och Niklas är i studion, så jag ska ta mig en cigg i vårsolen
och sen åka hem. Släkten kommer i eftermiddag och ska äta påskmat, MUMS!
Niklas kommer han också när han är klar i studion. Ikväll blir det en skön hemmakväll.
Ska åka till farmor och farfar imorgon med pappa, min bror och mina systrar
och antagligen äta ännu mer påskmat :D Och på måndag ska vi till min farbror och hans
familj i Örebro på middag då vi syskonbarn ska få någonting! Vill veta vad!

Nu ska jag klä på mig och sen sätta mig på balkongen i solen!

Glad påsk!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: