A young summer's youth

2010-04-14 | 16:04:33 | 0 Kommentarer

Fy fan vilket härligt väder det är ute! Man blir på ett sånt jävla bra humör! :D
I förmiddags satt jag på Niklas balkong i en och en halvtimme och stekte,
så har fått lite färg. Läste en bok som jag ska göra en recension på, ska vara inne nästa
vecka tror jag. Lite stress.

Vid två tog vi en promenad in till stan (duktigt!) i den underbara solen.
Vi kunde gå i t-shirt, rena sommardagen! Niklas köpte en jeansjacka
på Myrorna för 75 spänn. Sen tog jag spårvagnen till DA och hade möte
med min handläggare i 10 minuter. Sen gick jag hem. Så har fått motion idag iallafall!

Nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem så
att vi kan dra ner till banken :D Sen ska jag shoppa! ÅH. Längtar.
Finns så mycket jag behöver (vill ha). Ska möta upp Niklas på stan också,
sen ska vi hem till mig och äta. Vi ska på bio ikväll också! Kick-Ass :D
Tror att den är skitbra! Så det ska bli nice :D

Ska fixa mig lite för snart kommer mami :D


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: