Baby got back!

2009-09-22 | 18:30:59 | 0 Kommentarer

Puh. Helt slut i hela kroppen. Jag och Sara har bestämt oss för att göra
något vettigt av våra arbetslösa dagar: röra på oss!
Cykling är det som gäller nu, men vi har även gått ut och gått lite.
Igår cyklade vi ända ut till Jursla och tillbaka. Blev lite nostalgisk eftersom
det var där jag växte upp :'> På vägen hem svängde vi förbi Maxi en stund.
Var ganska död i kroppen när man kom hem, haha.
På kvällen kom min älskling och han fick smaka kycklingen jag hade gjort till mig och
Sara tidigare på dagen, hihi :)

Idag blev det ännu mera cykling. Vi åkte mot Vrinnevi och Vilbergen och cyklade nästan en timme,
i både storm och regn! Det tog på krafterna om man säger så. Vi skulle cyklat till Eneby
men då började det regna ännu mer så vi skippade det. Cyklar nog dit imorgon :)




Mamma lagar lasagne, mmm. Gottigt. Länge sen jag åt det.
Ska ringa plutt-Niklas snart och se hur kvällen blir, när han kommer hem från repet osv.
Är saknig! Finns inget bättre slut på dagen, än att få somna tätt intill den man älskar.
Åh, det är så underbart.

Denna vecka måste jag ta tag i mitt liv. *suck*
Gå till arbetsförmedlingen, söka kurs på komvux och kontakta City Gross om ett arbetsgivarintyg eller vad det heter? Har glömt bort, haha. Jag vill verkligen Inte ringa någon av kassaledarna, jo en, men alla tre
har samma nummer och jag vet inte hur dom jobbar. Den jag ska prata med är egentligen deras chef,
men hittar ingen mail-adress och inget telefonnummer. Så måste nog gå genom dom..
Eller om jag ringer City Gross "officiella" nummer och ber någon random koppla mig till chefen.
Usch, tycker det är riktigt jobbigt. Iallafall, arbetsförmedlingen har jag skutit upp i evigheter nu,
så det måste bli av. Sen måste jag gå till soc osv. Är iallafall glad att jag får en till lön nu på fredag,
och att jag har två tusen av vinstpengarna. Och ytterliggare ett tusen av mamma, om jag slutar röka..
Jag skulle nog klara det, men att sluta feströka blir nog skitsvårt!
Aja, kanske kan göra det ändå ;)

Nu ska jag ringa Niklas och sen bada :)
Sara och jag satt och försökte lära oss Baby Got Back utantill,
så nu är vi ganska säkra på första versen :D Haha, så jävla bra!
Vi har bara kunnat dom första raderna förut,
men vill kunna hela :D Bara för att, haha :D

Aja, ciao!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: