Summer wine

2009-10-27 | 17:22:52 | 0 Kommentarer

Idag har varit en rätt långtråkig dag. Men den har dock gått rätt snabbt.
Niklas åkte till vårdcentralen imorse för att ta bort sina stygn,
så jag har varit ensam idag. Och Sara är hos Nicke
så kunde inte lysa upp hennes dag med min närvaro.
Tråkigt! Saknar faktiskt henne, har ju inte träffat människan sen i lördags,
skam!

När jag hade som tråkigast tog jag ett långt bad med ansiktsmask.
Och lyssnade på chill musik. Det var trevligt.
För idag har varit en sån dag då jag inte orkat göra något
effektivt, men ändå varit lite rastlös.

Längtar tills på lördag som fan! HALLOWEEN!
Årets höjdpunkt liksom! :') Förutom min födelsedag dårå.. ;)
Har aldrig varit på Hugo på Halloween så det ska bli kuuul :)
Och på torsdag fyller baby plutt år! Hurra hurra hurra!
Och då ska han åka raka vägen upp till Stockholm för att tatuera sig :D
Kommer bli asnice!

Nu ska jag nog göra något att äta,
mamma kommer hem senare för hon är kvar
på sjukhuset och ska hälsa på morfar som har opererats idag.
Hoppas allt gick bra.

Nu ska jag gå på jakt i kylskåpet och frysen!
Men som det känns just nu, blir det nog bara nudlar.
Vi får se.

Sen åker jag till baby! MYS!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: