Prinsessan av Peking

2009-10-17 | 17:40:37 | 0 Kommentarer

Hej hopp gummisnopp!
Sitter hemma och har precis hjälpa mami med potatisgratängen :) Mums.
Snart kommer Niklas hit och då ska mamma bjuda oss och Martin och hans tjej
på mat, mmmhm marinerad kycklingfilé. potatisgratäng, tzatsiki och sallad. Gott!
Sen blir det lite mys och efter det pyser vi till Sara och förfestar lite. Sen Hugo!
Blir nog en ganska nykter kväll, har sprit, men är inte så sugen på att dricka :)
Men vi får se helt enkelt.

Igår blev en riktig myskväll, sånna som jag älskar!
Åkte till Niklas och såg på Idol. Vi gjorde räkmackor som blev jättegoda :)
Sen åt vi chips och drack pepsi och såg på underbara Blades of glory.
I förmiddags blev jag och min bror upphämtade av och åkte hem till honom och Jessica :)
Var mysigt att få träffa mina systrar också, pluttisarna. Mollie tyckte jag var tråkig
som bara satt still med henne, så fick gå runt och studsa lite. Då blev hon glad igen :D
Sen såg vi på lite youtubeklipp som nog mer roade Nellie. Fast The Egg song var ganska
intressant tyckte Mollie, precis som Nellie gjorde när hon var mindre.

 

Vad har hänt mer i mitt liv? Det gamla vanliga, vara arbetslös, haha.
Men var på möte med en studievägledare på Komvux i fredags och fick lite vägledning.
Sen ringde jag Soc angående ekonomiskt bistånd. Fick gå dit och hämta massa papper
som ska fyllas i, nästan klar med det. Måste fixa lite papper man ska skicka med bara.

Hm, jag är inte partypepp.. JAG?! Det är inte ofta! Jag är ju Party-Peppe!
Äsch, det kommer väl :) Ska bli kul att träffa lite folk iallafall.
Och Emily och Frida är ju DJ:s, så det blir nice.
Frågan är bara vad man ska ha på sig?! Detta eviga problem.
Niklas får hjälpa mig :D

Ha en trevlig kväll!

Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: