OH HAPPY DAY!

2009-10-28 | 23:01:26 | 5 Kommentarer

Idag är en mycket bra dag, för jag såg att jag hade fått nästan 3000 i lön!! :D
För 5 dagar sen! Jag som trodde jag var pank! Då blev jag happyface och
kunde köpa massa saker till Halloween, yey!
Köpte även en present åt en liten grabb som fyller år imorgon,
nämligen min Niklas :D Han fick presenter för ett par månader sen
för han såg lite han ville ha i Stockholm, men ville ändå köpa mer hihi.
Hoppas inte han läser det här förrän imorgon för det ska bli en överraskning
när jag ger honom frukost på sängen imorgon! :D

Jag och Sara ska knalla till Maxi imorgon också och se om dom har lite
mer halloweengrejer, och sen fribiljetter till Hugo :)
Vi är ju så snälla så vi fixar fribiljetter till alla andra,
när vi själva inte behöver eftersom vi får stå på listan,
vilka hjältar vi är!

Åh vad jag längtar till lördag!!! Förfest hos Niklas
med det gamla hederliga gänget :'D
Pepp!

JUST JA!!! SARA HAR ÄNTLIGEN FÖRSTÅTT CHARMEN I ATT HA
EN POJKVÄN SOM HETER NIKLAS! :D :D :D

Min bästa vän är tillsammans med min pojkväns bästa vän :'D
Kan ju inte bli bättre!
Slänger upp en bild på kärleksparet!


Sötisar! :') <3

Fan vad jag är glad idag! Skriver som en liten rallykanin!
Nu måste jag hoppa ner i sängen bredvid världens bästa pojkvän,
god natt!

Kommentarer:


2009-10-29 @ 09:02:29

fribiljetterna är redan slut :O! dom tar slut sjukt snabbt nu förtiden,

om ni inte är asmånga skulle vi ju kunna slå ihop våra förfester :D skulle vara kul! det är ju inte sådär jättelångt menar jag ;)
Cherry

2009-10-29 @ 09:20:26

Vi vet, vi var tidiga och har redan 5 stycken ;) Men Carlings på maxi kanske fortfarande har så vi ska kolla efter fler :) Hm mjo det vore kul, men Niklas ska ha födelsedagsförfest här :) Han ville inte ha så många, bara sina närmsta kompisar så vi blir bara jag, sara, nicke, dd, eve tror jag och förmodligen alex och stenberg :) Men ni ska till Hugo sen va?
Anonym

2009-10-29 @ 12:05:47

haha aaw, gulligt :D

oh ronja, ska du bjuda hem hela norrköping till mig eller haha?!



Rasmus

2009-10-29 @ 13:51:52

AW! :')

2009-10-29 @ 13:52:01

JAHAAAAA okej då! vi ses på hugos då :)

Joanna; hhaha JA du har ingen egen vilja!

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: