HURRA HURRA HURRA!

2009-10-29 | 09:35:16 | 4 Kommentarer

VAD ÄR DET FÖR EN DAG? ÄR DET EN VANLIG DAG? NEJ DET ÄR INGEN VANLIG
DAG FÖR DET ÄR NIKLAS FÖDELSEDAG, HURRA HURRA HURRAAAAA! :D

GRATTIS BABY, DU ÄR DET BÄSTA SOM FINNS!



Idag fyller min älskling 18 år, mitt lilla lammkött :'D
Inatt när klockan blev 12 fick han sin present av mig,
han kunde inte hålla sig :D Det kunde inte jag heller, haha!
Var helt pirrig igår fast det inte ens var jag som fyllde år!
Jag älskar födelsedagar överhuvudtaget, men mest min egen! :D
Iallafall, han fick ett coolt ölglas av mig, som ser ut såhär:


Det blir en upp och ner vänd flaska när man häller i öl, coooooolt.
Han blev glad och sa att han ska dricka ur det på lördag :D
Imorse vid halv 7 kom Niklas pappa Conny in och sjöng,
jag visste att han skulle göra det för jag träffade honom
på spårvagnen igår när jag skulle åka till Niklas :)
Så vi satt och pratade lite!
Vi fick frukost på sängen, jag med! Varm choklad med grädde, mhmmm!
Jag trodde att jag också fyllde år men Niklas sa att jag inte gjorde det :(

Nu har han iallafall åkt upp till Stockholm med sin farmor och farfar
för att tatuera sig på Salvation :) Ska bli kul som fan att se sen!
Den kommer bli assnygg! Skulle vilja vara där och kolla på,
men blir nog lite långdraget att sitta där i flera timmar.
Och jag och Sara har saker att fixa på Maxi :D
Men bruden har ju svårt att vara ifrån sin nya pojkvän så vid
9 igår kväll tog hon bussen till Finspång. Men hon lovade att ta
12-bussen sen så det inte blir så sent, så det måste hon hålla :@

Nu ska jag snyta mig (Niklas som har smittat mig :() och sen ta en morgoncigg!
Fan vilken bra dag det här kommer att bli!

Ciao!

Kommentarer:


Anonym

2009-10-29 @ 11:10:24

vem är nya pojkvännen ? är det N?!
Cherry

2009-10-29 @ 11:23:45

Haha what Joanna, jag har ingen ny pojkvän?
Cherry

2009-10-29 @ 11:25:20

What, vad menar du Joanna? :O
Rasmus

2009-10-29 @ 13:54:18

GRATTIS TILL DEN STORA PÖJKEN <3333

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: