:)

2009-10-09 | 22:22:06 | 1 Kommentarer

Yo bitches and hoes!
Sitter hemma hos Niklas nu och kollar runt lite medan snyggingen duschar.
Skulle gärna joinat honom men badade precis innan jag åkte och är
nyinsmörjd och fräsch så orkar inte göra om hela baletten :D

I onsdags var det som sagt vår trettonde månadsdag och det firade vi genom
att gå till Hugo med Sara och Nicke :) Sara och jag mötte upp
Niklas och gick in och satte oss och tog en öl respektive cider för Saras del :)
Efter ett tag kom även Nicke med bussen från Finspång. Han var redan full, haha.
Jag och Sara hade bestämt att bara dricka en öl resp. cider var. Det blev inte riktigt så nej, ehe.
Bjöd Niklas på öl så han blev också lite rund om fötterna minsann!
Vi hade det jättetrevligt, satt och pratade, sjöng med i dom bra låtarna bästa Pata spelade
och retade varandra lite :D När klockan närmade sig halv 1 drog vi vidare till Max. Mums!
Sen begav vi oss hemåt men jag tyckte det var liite för långt hem till mig så det slutade med
att vi alla 4 sov hos Sara :D Nicke och Sara i Saras säng och jag och Niklas på madrassen på golvet.
Såg på Stepbrothers men jag och Niklas somnade rätt snabbt. Fick dagen efter höra
att Sara lite senare hade frågat Nicke om hon skulle stänga av filmen och att jag då hade svarat "aaah"
i sömnen. Det tyckte dom var askul så dom låg och asgarvade och försökte få mig att prata igen
genom att fråga mig massa frågor. Utan resultat dock.
Dagen efter gick vi och köpte pizza och massa cola! Också mums.
Sen gick jag och Sara våran nästintill dagliga entimmespromenad :)

På onsdag är det personal+stammisfest på Hugo och gissa vilka som är bjudna?
That's right, jag och Sara! Ska bli riktigt kul, med bowling och grejer :)
Det lönar sig att vara där ofta och känna DJ:n, haha.
Imorgon blir det såklart Hugo med min bästa vän och pojkvän och lite annat folk :)
Trevligt!

Men denna kväll ska spenderas med the love of my life och det är underbart :)

Hejs!

Kommentarer:


Rasmus

2009-10-09 @ 23:24:38

låter som en skön onsdag :'>

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: