Destination arbete och namnsdag

2009-10-26 | 12:15:37 | 0 Kommentarer

Klockan är tolv och jag har varit vaken i 4 timmar. Rätt ovanligt för att vara mig,
men var ju iväg på "möte" imorse. Vi var 7 stycken där,
fast det var 18 anmälda. Bra där. Tog bara 20 minuter,
fick lite information om vad dom gör och sen fick vi skriva upp vårt telefonnummer
och mail så ska dom kontakta oss när vi får komma och prata med en handläggare.

När jag kom hem gick jag och min bror direkt och solade. Han bjöd :D
Jag har ju faktiskt namnsdag idag, yey! Eftersom jag älskar att fylla år,
men tyvärr bara gör det en gång per år (vilket är riktigt dumt om ni frågar mig!)
så får jag väl fira mina namnsdagar också!

Amanda - "hon som är värd att älskas"
Fin betydelse tycker jag! Mitt andra namn, Maria, har jättemång betydelser.
Men "den vackra" och "den perfekta" låter ju bra :D Och "önskat barn".
Om någon vill kolla upp sitt namn så hittade jag en sida med massa namn
och betydelser här.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och se lite på tv :)
Sen baaada. Mhm skönt.

Ikväll ska jag träffa baby, wiho!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: