I am a wolf but I like to wear sheep's clothing

2009-11-22 | 17:53:48 | 0 Kommentarer

Nu sitter jag hemma efter att ha varit hos Niklas hela helgen :)
har verkligen varit den bästa helgen på, jag vet inte hur länge!
Hade en askul utekväll på Hugo i fredags med fina vänner och typ halva Finspång, haha :D
Jag, Niklas, Eve och DD fick sen skjuts hem till Niklas av papi :)
Niklas var full och rolig :D Vi såg på tv ett tag och sen gick alla och la sig.
Dagen efter mådde jag perfekt eftersom jag hade haft en perfekt fylla
och var inte ett dugg bakis. Sånt gillar vi! Vi bestämde oss för att åka in till
stan och äta thaimat på Golden Bangkok så nu är jag nästan pank.

Sen åkte vi tillbaka hem till Niklas och spelade Rappakalja
och vi skrattade så jag blev helt svettig :D Och jag vann :D
Haha Niklas gick på mina förklaringar hela tiden! "Jag stör mig på
att jag gick på dina hela tiden!" Haha så söt :D Kunde knappt
hålla mig för skratt på slutet när det var Niklas tur att välja vilket svar
han trodde på och han valde mitt. Svårt att hålla masken!

Sen var det dags att åka in till stan igen och och gå på bio!
DD hade fribiljetter så slapp betala :D Vi såg 2012 och OH MY GOD
vad bra den var! Man måste verkligen se den på bio. Helt klart värt!
Min haka var typ nere i mitt knä hela tiden och det var så läskigt
att se hela världen bara gå under. Usch! Har hört att många klagar på själva
handlingen men jag tyckte faktiskt att allt var bra!
Men effekterna var ju dom bästa.

Ikväll ska jag bada med badbomben Niklas köpte till mig från Lush
och sen ska jag se på antingen Allt Flyter eller Män som hatar kvinnor.
Eller kanske båda! :)

Åh jag vill inte att helgen ska ta slut! Nu väntar en vecka
full av besök på Destination Arbete. Och Arbetsförmedlingen.
Blä.

Ska drícka lite mineralvatten och kanske ta något att äta.
God kväll!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: