Bye bye baby

2009-11-13 | 18:06:19 | 0 Kommentarer

Nu är Niklas och DD påväg till flygplatsen, hoppas dom får det asnice! :D
Men det tror jag nog, Niklas har ju världens coolaste mamma :)
Ska följa med i påsk, och dricka ööööl :D
Åh jag kommer bli så saknig, tur att jag håller mig sysselsatt, haha!
Ikväll blir det Hugo med Sara och Nicke och lite Finspångsfolk :)
Blir nog inte så sent för min del eftersom min syster kommer imorgon
förmiddag :) Ska bli skitkul verkligen!

Fick ett erbjudande om att provdansa på en strippklubb ikväll
av en viss liten lady som har det som yrke.
Ska man bli smickrad? :D

Snart kommer Martin och hans flickvän hem och då ska
mamma bjuda oss på pizza :) Gott!
Sen ska jag fixa till mig och bege mig till Sara
och förfesta lite granna.


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: