Some like it hot

2009-05-18 | 17:34:30 | 10 Kommentarer

Man känner verkligen att studenten är nära när man går och kollar på studentpresenter! :D
efter skolan gick jag och Sara ner på stan, för jag skulle träffa mormor och kolla efter smycken.
Sara följde med som moraliskt stöd hehe :)
provade några riktigt fina halsband, och efter att ha kollar i tre butiker blev jag kär!
på Hallbergs tror jag det var, ett gudomligt sött halsband med två hjärtan i guld och swarowski-kristaller.
kostade över 1200 kronor, så jag kommer nog vara livrädd varje gång jag har på mig det haha!
mormor ska ner och köpa det imorgon :)
när vi hade kollat klart gick vi till Mcdonalds och mormor bjöd oss på fika. :)
har inte varit där på år och dar, eftersom Mcdonalds är superäckligt, förutom just fikat.
satt och pratade lite och sedan gick Sara hem och jag och mormor kollade vidare efter skor till
henne. när vi var inne på H&M fick jag ett par strumpbyxor vilket var väldigt behövligt!
jag är för snål för att lägga 80 spänn på ett par enka svarta strumpbyxor haha.
sen gick när vi gick hem fick jag hundra spänn till busskort, också behövligt!
eftersom jag ska jobba imorgon 16:30-21:30. får skjuts av pappa hem iallafall.
bussarna går väl skitdåligt så sent därifrån.

jag har verkligen världens bästa mormor :)
har alltid tyckt det, helt underbar är hon :)

Nu ska jag göra klart psykologiarbetet och sedan bada.
sen åka till Niklas :)


Kommentarer:


Joanna

2009-05-18 @ 18:03:04

sätta lås på bloggen?

nyss kalla du mig feg för att jag tog bort min?

haha du säger att jag har dubbelmoral men vem är det som har det egentligen haha..

anledningen till att jag tog bort min var för att jag tröttnade över att du skulle kommentera allting i min blogg genom att skriva saker i din.. och så ska du själv sätta lås? hahahahahaha.. du är ju förfan inte sann människa haha..



men du rich and famous bruden lycka till med jobbet å city gross ;D
Cherry

2009-05-18 @ 18:24:36

nej jag är absolut inte feg, har inget med det att göra, då skulle jag gjort det för länge sen! :) men när det bir såhär att du kommenterar tusen kommenterar, måste jag göra något åt det. jag tänker inte sitta och ta upp min tid på DIG. det finns det nog ingen som vill. och jag säger ju att jag gör det för att göra dig en tjänst, så du slipper läsa, eftersom det verkar vara svårt att stå emot! :( jag tar inte bort min blogg stup i kvarten, men jag är rent ut sagt skittrött på dig. du är så himla barnslig och haha vadå rich and famous? xD hahahah så jävla omgogen är du så det finns inte.



jag menar, du skriver i din blogg om någon jävla dröm om mig som du inte vill drömma xD liksom what? går vi i lekis eller. det verkar så.



eftersom du har lite svårt att förstå vad jag säger till dig Joanna, tänkte jag lista anledningarna till att jag låser min blogg. hoppas du förstår! :)



1. För att varenda liten del av mig är så otroligt trött på dig och dina barnsligheter.

2. för att alla runt omkring mig är trött på dina barnsligheter.

3. för att jag inte tänker ge dig nöjet att förvränga det jag säger i din blogg.

4. för att vi inte kommer någon vart i den här diskussionen.



jag hoppas innerligt att dina hjärnceller jobbade på full styrka nu! Så jag slipper dra det här en gång till. läs det två gånger för säkerhets skull.



det känns så jävla töntigt att tänka på att allt det här startade pga att Ronja blev ledsen över att jag skrev om min pojkvän i min blogg. herregud.



men som sagt, jag låser min blogg så blir alla nöjda! :)

Cherry

2009-05-18 @ 18:56:25

jag orkar inte ens svara på det du säger, förutom att med anonym menade jag ju såklart dom gånger du har skrivit anonym. och några 14-åriga anhängare har jag inte vad jag vet haha! har ingen aning om vart du fått det ifrån. och jag syftade inte på Malin, men eftersom du är yngre än mig har du alltså yngre kompisar än mig. så enkelt var det att lista ut.



förstår inte hur Niklas kom in i bilden helt plötsligt haha?



det var allt jag hade att säga, när du har läst den här kommentaren är det finito med dom här barnsligheterna. jag har annat för mig än att sitta och skriva till dig. liksom jag har nu 28 kommentarer på ett inlägg, det är ju helt sjukt. har du inget bättre för dig? nej just ja, miss bright head har ju hoppat av skolan.. seriöst, kan man bli mer misslyckad? dig kommer det ju inte bli mycket av, men vad kan man förvänta sig av dig?
Joanna

2009-05-18 @ 18:57:22

hahahahahhahahahahahaha, tillåt mig skratta hahahah
Joanna

2009-05-18 @ 19:04:29

hoppat av skolan så jag kan börja på en annan utbildning till hösten ja, media är inte min grej.

misslyckad? haha, kom med någonting bättre, för jag har andra planer för mitt liv än att hålla på med media.



jo jag lider med honom som får stå ut med dig, tycker synd om honom.. vad är det du inte fatta i dom raderna jävla efterblivna pucko.
Cherry

2009-05-18 @ 19:17:31

var bara tvungen att svara på det i din blogg xD nej det var inte vi som skrev i litas bilddagbok, kan kopiera vår msn-konversation om det:



förresten, kommenterade du i litas bdb att hon var ful och borde hänga sig? hahahaha

♠ Niklas säger:

haha nej faktiskt inte, fast det borde jag fan gjort. hatar henne

Cherry säger:

joanna tror att det var du eller jag xD

♠ Niklas säger:

haha ja jag såg det



jag tänkte att det var Niklas efersom du skrev det, så jag frågade honom eftersom jag visste att det inte var jag.

sådär, det var alltså inte vi! :) jag känner ju inte ens henne och tycker inte direkt att hon är ful. och att Niklas sa sådär om mig för ett år sen vet jag faktiskt, och jag var inte direkt snäll mot honom heller.. och han var definitiv inte snäll mot Ronja.. jag skulle kunna sjunka lika lågt och berätta vad han har sagt om när dom var på bio och vad han tänkte på när dom låg med varandra, men det har jag inte gjort. liksom ge dig, vi har varit tillsammans i 9 månader och kommer inte knäckas av att du skriver att han har sagt att jag var jobbig. haha tror du verkligen det?



Cherry

2009-05-18 @ 19:18:36

och vem syftar du på med mina fjortonåriga kompisar???? dom enda som har kommenterat det här är ju Sara som är NITTON, Alex som är ARTON och Rasmus som är ARTON SNART NITTON :)
Cherry

2009-05-18 @ 19:20:36

såhär skrev min NITTONÅRIGA kompis Lisa som inte har hört något om det här och inte ens vet vem du är, till mig nyss, efter att ha läst min blogg och dina kommentarer:



Lisa säger:

du..

läste din blogg..

den där joanna...verkar ju vad ska man säga.. gå med huvudet under armen..

men aaa vad kan man begära av en tjej som är 15? inte utvecklat ordförrådet tillräckligt..

skum tjej...



hon trodde tom att du var 15 :)

2009-05-18 @ 20:04:29

swarowski-kristaller är så underbart.

vill ha ett träns till dalme med det. men kostar sisådär som ditt halsband ungefär, och det känns ju sådääääär va :P
Joanna

2009-05-18 @ 22:13:03

kom på en sak nu,

och jag tar tillbaka det med myspace,

du har ju på sidan olika länkar och jag skulle väl kolla din kompis sida eller niklas kommer inte ihåg, men då råka jag nog trycka på myspace, för jag har inte ett minne av att jag har sett din sida, så det måste ha varit så.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: