Oh, happy day!

2009-05-01 | 18:11:53 | 0 Kommentarer

I'ts a beautiful day! härligt!
min valborg var riktigt trevlig,
stannade hemma med tjejerna istället för att dra till Finspång,
var inte så pepp på att åka buss och så.
Så lilla baby fick vara själv, ska make it up toh im sen hehe :)
men det var faktiskt exakt ett år sen vi tjejer gjorde något tillsammans
utanför skolan :) alltså ett års vänskap, och många fler ska det bli! :)
blev inte lika onykter som förra året, vilket var bra
eftersom det blev rätt mycket förra helgen :P
vi var först i vasaparken och grillade och rökte vattenpipa,
men Sara hade kött och jag kycklig och det blev inte så lyckat haha.
sen drog vi hem till Stalla, sen hugo och ta stämpel,
sen tillbaka till Stalla och förfesta med ölspel,
sen till hugo som var rätt tråkigt.
så jag och Sara gick vid 2, till max, hade ju inte kunnat äta något förut haha.
laddar upp bilder sen när jag får dom :)
kan skriva lite mer detaljerat då också,
kul att kunna gå tillbaka och läsa om det liksom, för min egen del.

Har inte gjort slut på mina pengar, bra Amanda!
men har köpt en hel del :P

  • röd leopardkofta
  • svart tjocktröja
  • studentklänning
  • svarta balhandskar
  • två par trosor
  • två blomhårspännen (börjar bli beroende haha :P)

tror det var allt. plus lite andra random grejer.



nu har jag festat i 6 helger i rad (Y)
kanske blir något imorgon också, får se.
har några alternativ haha.
men denna kväll ska jag enbart ägna åt världens bästa Niklas.
ska bara bada och göra iordning mig, sen åka :)
längtar som en jag vet inte vad!

oj jag glömde nästan att berätta en sak, haha gårdagens FAIL!
innan vi gick till Vasaparken,
stängde jag av min mobil för att den var gay,
och skulle sätta på den. knappar in vad jag tror är min PIN-kod,
vilket visar sig vara fel. Nahe, har jag inte den koden.. gör ett nytt försök,
men fel igen. vafan! stänger av den och tänker riktigt hårt,
och sätter på den igen och gör mitt sista försök. FEL IGEN!
måste hitta PUK-koden. lättare sagt än gjort.
letade i hela mitt rum, mamma hjälpte till, men till ingen lycka,
jag blev tvungen att klara mig utan min mobil denna kväll.
GAH! alla som känner mig vet att min mobil är mitt liv, sorligt men sant.
jag känner mig handikappad utan den! så jag fick gå runt med en
stor saknad hela kvällen. utan att kunna sms Niklas eller någonting.
(fick låna Vicky telefeon sen för att höra om han levde haha)
Jag trodde att jag skulle behöva krångla och ringa till 3 och få hjälp, men icke!
min supermamma smsade Sara imorse och sa att hon hade hittat den!
i en burk som står i min bokhylla som jag ALDRIG skulle tänkt på!
hahhaha, fy fan vad glad jag blir. så nu ligger min lilla bebis bredvid mig :D

okej det här blev ett cp-långt inlägg och nu måste jag bada nu
innan Niklas börjar tjata om att jag måste åka snart haha :D
ciao!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: