Stress-Cherry

2009-05-25 | 15:19:33 | 1 Kommentarer

Har så mycket att göra hela tiden att jag inte har tid att skriva blogg haha.
helgen var iallafall lyckad :)
i fredags blev det mys med babe, i lördags party med tjejerna och igår mys med Niklas igen :)
laddar upp bilder från i lördags när jag får tag på några :)

Nu ska jag alldeles straxt åka iväg och jobba. är inte så pepp,
men det är jag egentligen aldrig. blir kul sen när man sätter igång
och jobbar och tiden bara flyger iväg :)
fast skulle hellre vara hemma och bara ta det lugnt.
har inte hunnit vara hemma så länge sen skolan.
slutar halv 10 och kommer hem ungefär 10,
så då är det skönt att man inte börjar förrän kl 1 imorgon!
har aktivitetsdag med klassen, ska spela kubb i en park och fika, mys!

på söndag fyller jag år!!
så på lördag blir det nog att sitta i en park och äta och dricka gott,
och sen utgång :)

inte långt kvar till balen och studenten heller, det är så härligt!

känner mig riktigt stressad nu, har stressat enda sen jag kom
hem även fast jag inte direkt har bråttom.
men ska iallafall gå till bussen nu.

Cherry

Kommentarer:


Rasmus

2009-05-25 @ 16:50:11

stressad? you name it. våra betyg sätts den 29 nu. XD en vecka kvar liksom

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: